Klantenservice
Betalen
Alle informatie omtrent het betaalproces.
Verzending & Retourneren
Alle informatie omtrent het verzend- en retourproces.
Kom met ons in contact!
Openingstijden Klantenservice
Maandag: 09:00 – 17:00
Dinsdag: 09:00 – 17:00
Woensdag: 09:00 – 17:00
Donderdag: 09:00 – 17:00
Vrijdag: 09:00 – 17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten
Contactinformatie
- +31 59 822 60 02
- klantenservice@dutchperformanceproducts.nl
- Livechat (zie rechtsonderin tijdens openingstijden)
Veelgestelde vragen
Ja, in bijna alle gevallen is het pakket in dit geval wel verstuurd. De status van de Track & Trace wijzigt pas als het ingescand wordt in het sorteercentrum van de vervoerder.
Dit probleem komt helaas vaker voor, omdat vervoerders dan vertraging hebben in hun sorteercentra, waardoor de scan later komt.
Heef de track & trace al 5 werkdagen geen update gehad? Neem dan even contact met ons op. Dan sturen we een nieuwe zending op!
Indien op werkdagen voor 19:00 NL / 18:00 BE besteld, wordt de order dezelfde dag nog verzonden.
Nadat een order door ons verwerkt is in het magazijn ontvangt u direct van ons een mail met een verzendbevestiging. In deze mail staat ook een track & trace vermeld.
Geen mail ontvangen? Controleer even de spambox of neem contact met ons op!
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een pakket beschadigd aankomt. Veel pakketten bevatten vloeistoffen, welke extra gevoelig zijn voor schade.
We doen er uiteraard alles aan om schade te voorkomen en proberen alles dan ook zo zorgvuldig mogelijk in te pakken.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt en dat is ook bij ons en bij onze vervoerders wel eens het geval.
Als een pakket beschadigd bij u aankomt, neem gerust even contact met ons op. Als u een foto bijstuurt en aangeeft om welke producten het gaat, kunnen we snel een passende oplossing bieden!
Zeker! Onze specialisten staan klaar om je te helpen via de chat, e-mail of telefoon. Geef zoveel mogelijk relevante informatie en je wensen door, dan adviseren we je het beste product.